Текст песни Usher - Pop Your Collar

Здесь вы найдете слова песни Usher - Pop Your Collar. Наши пользователи находят тексты песен из различных источников в интернете, также добавялют самостоятельно. Вы можете скачать текст песни Ашер - Pop Your Collar и его перевод. Также вы можете добавить свой вариант текста «Pop Your Collar» или его перевод для сайта Pesni.net!
Verse 1
Hello everybody Welcome The Day To The Wonderful World
Of u Now Check it you have two options you can eat it
or throw it away see its a shame when your work not doing
well people hate you yeah I am nothing best further best
for yourself they really hate you yeah you Gotta live
for you and no one else so that'll make you feel like
you your not being real just live how you wanna live
you Gotta do for you (dig dat) you work hard play hard
(dig dat) you do what you wanna do (dig dat) just pop
your collar dont like what people say about you (dig dat)
your perfect sharing Da shame when there's something to
say,(dig dat)you could eat it or throw it away, (picture dat)
your just mad Cuz your following in my tracks well can ya dig dat? yeah
Main Part
hey ladies.. yeah hey fellas.. yeah you know your doing good
Cuz they jammed
(pop, pop) and they only hit you Cuz your a go getter (pop, pop)
,pop you collar
dont let it sweat-ya hey ladies.. yeah hey fellas.. yeah you
know your doing good
Cuz they jammed (pop ,pop) and they only hit you Cuz your a go
getter (pop ,pop)
pop you collar dont let it sweat-ya

Verse 2
you can find me every week hanging out with a different girl
sitting next to me,
Cuz I’m not off to settle them right now I Gotta be free
see me on fellas my DJ
love but Yall know that dont pay me I just pop my collar tip
my hat turn my back on
the ones that hated me (dig dat) never going home alone, (dig
dat) when she follows me
no-one's home, (dig dat) she use the vision on Da cellular phone
(neva dat) I bet her no
woman will be around for long (dig dat) for you haters I got
something to say,(what's dat?)
you can eat it or throw it away (picture dat) stop hating and
wishing you ain't me and dis Da
pain from my need to hate all.

Main Part
hey ladies.. yeah hey fellas.. yeah you know your doing good
Cuz they jammed
(pop, pop) and they only hit you Cuz your a go getter (pop, pop)
,pop you collar
dont let it sweat-ya hey ladies.. yeah hey fellas.. yeah you
know your doing good
Cuz they jammed (pop ,pop) and they only hit you Cuz your a go
getter (pop ,pop)
pop you collar dont let it sweat-ya

verse 3
hey break take me all the things I get so much sweat chasing
so I can get back Ja
guy and I’m not gonna let nobody bring me down (nobody's
gonna steal the crown) because
I eat good(eat good) live good(live good) rock good(rock good)
alot's good(alot's good)
you got a lot that your working for pop your collar and dont
be afraid to show they aint,
aint good

Main Part
hey ladies.. yeah hey fellas.. yeah you know your doing good
Cuz they jammed (pop, pop) and
they only hit you Cuz your a go getter (pop, pop) ,pop you collar
dont let it sweat-ya hey ladies..
yeah hey fellas.. yeah you know your doing good Cuz they jammed
(pop, pop) and they only hit you Cuz
your a go getter (pop, pop) ,pop you collar dont let it sweat-ya
hey ladies.. yeah hey fellas.. yeah
you know your doing good Cuz they jammed (pop, pop) and they
only hit you Cuz your a go getter (pop, pop)
,pop you collar dont let it sweat-ya hey ladies.. yeah hey fellas..
yeah you know your doing good Cuz they
jammed (pop, pop) and they only hit you Cuz your a go getter
(pop, pop) ,pop you collar dont let it sweat-ya.
Вы можете предложить свой вариант текста песни «Pop Your Collar» Usher с аккордами или табами. Также принимается перевод песни «Pop Your Collar». Если вы не нашли что искали, то можете просмотреть все тексты песен исполнителя Usher или воспользоваться поиском по сайту.